Kuigi hiinlased on hakanud oma kulutusi luksuskaupadele koomale tõmbama, usub luksuskaupade tootja Ferragamo juht ikka, et sealne turg on peamine kasvuallikas.
- Luksusbränd Salvatore Ferragamo Foto: EPA
„Ma arvan endiselt, et Hiina on järgmiste aastate jooksul peamine koht, kus luksuskaupade tööstus kasvu leiab,“ rääkis Itaalia firma juht Michele Norsa uudisteagentuurile CNBC. „Meil on Hiinas pea 100 poodi 40 linnas ja avame seal varsti veel viis kauplust,“ lisas Norsa.
Ferragamo teatas kolmapäeval oma esimese kvartali tulemused, mis näitasid, et firma käive kasvas aastaga 10% ja puhaskasum 17%. Peamiseks kasvuallikaks oli nõrgenenud euro.
Aasia ja Okeaania piirkond oli ettevõtte jaoks parim turg, kus käive kasvas 11%. Mujal maailmas oli kasv üsna kesine.
Norsa usub aga, et ka Vene turg võib veel taastuda. „Venemaal on tuju muutunud,“ rääkis Norsa. „Muidugi ei reisi venelased Euroopasse samamoodi nagu varem ja nende jaoks pole ka Euroopa luksuskaubad enam sama sümpaatsed. Samas toimus sealsel koduturul pärast väga kehva aasta algust tagasipõrge,“ rääkis juht.
Ta paneb olukorra paranemisele Vene turul suured panused. „Me oleme sinna investeerinud ja avanud Moskvas kaks uut poodi. Minu arvates on venelased ühed parimad kliendid, nii et võtab umbes üheksa kuud kuni aasta, kuid olukord taastub,“ lisas ta.
Ferragamo aktsia hind on aastaga teinud enam kui 25%-lise tõusu. Täna maksab aktsia Itaalia börsil 28,02 eurot.
Seotud lood
Unikaalseid vaikuseruume tootev Silen kasutab nüüdsest vaid taastuvenergiat, kuna ettevõtte kestlikumaks muutmine annab eksporditurgudel märgatava konkurentsieelise.
Enimloetud
3
Raivo Tamm: “Me lihtsalt ei saanud kaubale”
5
Logistikaäris on keerulised ajad
Viimased uudised
Kui ütleme “ei”, peame ütlema “miks”
Airbnb majutajat tabas ehmatus
Hetkel kuum
Raivo Tamm: “Me lihtsalt ei saanud kaubale”
Logistikaäris on keerulised ajad
Tagasi Äripäeva esilehele